пʼятницю, 7 вересня 2018 р.

Набір Матусині скарби та альбом "Sweet little Panda"

Привіт-привіт!!!

Сьогодні я  підготувала невеличке натхнення у вигляді набору з матусиних скарбів та альбому "Sweet little Panda" з елементами Pop-up та з чудовими квітами від Iris scrap-booking, завдяки яким альбом та скринька вийшли неймовірно ніжними та яскравими!Також основним елементом була чарівна колекція "My little baby girl" папір висічки та скрапфішки від Фабрики декору, чарівні рамочки та написи від від Scrapbox, а також дякую @artistic_lineза чіпики по індивідуальному замовленню)))А ot я використала мереживний декор від магазину @fayroom_shop


Мені дуже подобається варіант, коли усі найдорожчі серцю речі, разом і в одному місці. Тому я вирішила зробити таку скриньку, де все й буде зберігатись...






















  




  
  

    

 
А також, відео огляд




В створені цього комплекту, я використала неймовірні квіти з наборів Denise світло-рожевого кольору ніжні квіти Monsella grey-pinkDessert ''Відтінки бузкового'' та   ніжні трояндочки Viva Rosita фіолетовіНабір полімерних фігурок ''Welcome baby'' від ТМ IrisМереживо ''Квіткова галявина'' білого кольору, 45 сма також наборр маленьких квітів Little flowers від Iris, фіолетовісвітло-зелені)

Галерея вересня


А на цьому у мене поки що все. Дуже дякую, що завітали! Завжди Ваша, Лєна Рукодільник!
Натхнення Вам!

2 коментарі:

  1. Работа проделана просто титаническая!!! Комплект получился невероятным! Альбом - нет слов!!! Восторг!!! Спасибо, что творите вместе с Фабрика Декору!!!

    ВідповістиВидалити