неділю, 30 вересня 2018 р.

Travel-album "Our journey to Cyprus"

Привіт-привіт!!!
Я знову з вами, а зі мною два наші спонсори, магазину  Adidin-Scrapbooking та виробник чіпборду, магазин  Sкрапочка.
Сьогодні я прийшла до Вас розповісти про свій трепел-альбомчик зовсім не стандартної форми.



 Цього року місцем нашого відпочинку був острів Кіпр. Тому при виборі матеріалів дизпосилочок в мене вже була ідея створення альбому. Адже на Кіпрі на соленому озері зимують рожеві фламінго. Тому я й обрала колекцію "Simple Flowers".
Тож, альбом вийшов на 12 сторінок та на 80 фото. Він ще містить багато карманчиків та конвертів, в яких збігаються квитки, чеки та різні дрібнички, що ми привезли з подорожі. А ще я зібрала наші схожі селфі, зробила маленькі фото, зібрала їх гармошкою і також зберігаю в конвертиках.




























 І ще відео огляд

 Тож я використала для альбому матеріали від спонсора магазину  Adidin-Scrapbooking:
листи поштучно з колекції ТМ Scrapmir "Simple Flowers"
30х30 см "Нескінченність" і ще лист двостороннього паперу 30х30 см "Банки" 
Також пелюстки плюмерії/франгапіні білі, які пофарбувала в оранжевий колір, мереживо квітами "Серветка"
І ще магнітики неодимові, 10х1 мм
 Також я використала чіпборд від ще одного нашого спонсора, виробника чіпборду, магазину Sкрапочка:
  
Я сподіваюсь, що надихнула Вас на створення подібного будиночку для Ваших фото-спогадів, адже з часом щось забувається, а альбом Вам про все нагадає і Ви зможете знову поринути у ті моменти, яки пережили.
З Вами була Лєна Рукодільник та два наші спонсори, магазину  Adidin-Scrapbooking та виробник чіпборду, магазин  Sкрапочка.
  Дякую за увагу та до наступних зустрічей)))

Немає коментарів:

Дописати коментар