понеділок, 18 січня 2016 р.

Дитячий фотоальбом

Привіт усім!
Я дуже хочу поділитися з Вами своїм першим дитячим альбомом, який я зробила для свого племінника Даньки. Я вже давно хотіла зробити подібний альбом, але я вважала, що ще не досить маю досвіду! Але з часом та великим бажанням я все ж таки вирішила проексперементувати!
Так ось, який в мене вийшов перший дитячий альбомчик, що складається з 8-ми розворотів, вміщує в себе десь 150 фотографій та на останньому розвороті є можливість додавати ще фото. Також є багато різних секретиків, тегів та записних карток.
Тож, пропоную Вам переглянути та обов'язково залишити свій комментарій.
Обгортка з іменем
Перший розворот
Другий розворот
Третій розворот
Четвертий розворот


П'ятий розворот
Шостий розворот
Сьомий розворот
Восьмий розворот
На обкладинці в кінці я, поко-що, нічого не підписували, тому її не фотографував.
Дякую всім за увагу, чекаю Ваші коментарі!

Немає коментарів:

Дописати коментар