неділю, 7 лютого 2016 р.

Валентинка

Знову всім вітання?
Я знову творила листівку-валентинку для подруги, яка обрала червоно-білу гаму кольорів та написала розповідь-згадку про історію кохання для свого коханого! 
Під час творчого процесу, я використовувала машину та ножі Spellbinders, клей, ґрунт, медіум та текстурна паста Фабрики декору, фарба акварельна, усі квіти власного виробництва та для рамочки я цього разу взяла бамбукові шпажки, напис я хотіла зробити штампиком від "Скрап-студії "З любов'ю", який, на жаль, не підійшов за розміром, тому було вирішено взяти цей напис, але надрукувати його потрібного розміру!
Щоб історія вмістилась в листівку розмірами 15х16 см. я вирішила зробити маленьку книжечку, а рамочку виконала так, щоб можна було в неї вкласти фото!
Так ось яка в мене вийшла валентинка!

Буду з нетерпінням чекати Ваших коментарів, на все добре, до наступних зустрічей!!!

Також, я хочу прийняти участь у завдання від "Скрап-студії "З любов'ю" за цим посиланням: 

1 коментар: