понеділок, 13 листопада 2017 р.

Travel album 2 in 1

Привіт!

Представляю Вашій увазі моє нове творіння – фото-папка Travel 2 in 1!

Цей альбом фото-папка була зроблена для молодих на весілля. Адже вони поїдуть в медовий місяць спочатку до Європи, а потім на море. Тому, папка поділена на дві частини. Перша частина – Європейські канікули і для її декору я використала неймовірну колекцію від Фабрики декору «European holidays» 20x20см. Друга половина папки – це морська частина подорожі. Для її декору я вибрала колекцію ФД «Sea Breeze» 20x20см, набір висічок, колекція «Sea Breeze», адже ці дві колекції неймовірно підходять одна до одної.
Також, для деякого декору я використала чіпборди від «ScrapBox», «РОСА» із серії «Make your journey», морський набір чіпбордів ФД, Набір чіпбордов FDCH-152. Також були викоистані висічки «Let's Travel», скрап-фішки «Let's Travel» від ScrapМір. Також від ФД скрап-фішки «Набір 085»; «Набір 179», «Набір 180»А також  клей «Професійна палітурка» та «Універсальний» від ФД.
Ой, зовсім забула, для фону чемоданчика, я використала сухі фарби «Небесний» та аква-чорнила «Яскраво-блакитний», які дали неймовірний небесний колір. Також за допомогою трафаретів «Т-232», «Т-230» я додала цікавий малюнок. Усі краї та згини затонувала дистресами.

Це дуже проста конструкція пвпки, вона уся прошита на згинах.

Тому, запршую Вас до перегляду та оцінки моєї роботи.









































Також видео огляд

Ну, що ж, у мене все! Сподіваюсь, вам сподобається альбом! До наступних зустрічей, завжди ваша Лена Рукодільник!

1 коментар: