четвер, 27 жовтня 2016 р.

Листівочка з народженням донечки з елементами Pop-Up

Привіт!!!

Я знову хочу поділитись з Вами своїми досягненнями. Нещодавно завершилась сесія Сакрап Академії Онлайн, на якій я відкрила для себе Pop-Up. І в своє наступне замовлення я вирішила додати такий елемент, щоб було цікавіше та додати незвичності у просту листівку.

Спочатку я зробила сам механізм, підклеїла її на основу, для основи я взяла той самий аква папір. Далі вирізала дитячі картиночки та приклеїла їх до механізму, що відкривається. Все обклеїла скрап папером, частина з якого з колекції  Фабрики декору - "Baby Shabby". Квіточки я зробила за допомогою ножиків п’яти пелюстна квіточка, та пофарбувала їх за бопомоою спреїві від ФД «Бузковий», «Ожина», «Рожевий фламінго». Напис зробила штампом від Скрап студії «З любов'ю». Чіпборд покритий декоглазурю "Ожина" та деко-топінгом "Хрустальний" (максі), ним і покриті квіти. Також додано декілька крапель дотсів "Малиновий джем" та "Ніжний шеббі".
Для коробочки я взяла гофр-картон, який обклеїла скрап папером, додала невеличкий декор, знову свої квіточки, усе приклеїла за допомогою «Універсального клею»
Приємного переuляду!













На цьому все, буду чекати Ваших коментарів. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!



Немає коментарів:

Дописати коментар