неділю, 15 січня 2017 р.

Заміна шестерень в машинці для вирубки Grand Calibur від Spellbinders

Привіт!

 

У мене сьогодні інформативний пост, про ремонт машинки для вирубки Grand Calibur від Spellbinders. У мене трапилася неприємність, машинка від постійного використання перестала працювати. Почалися пропуски у ході і не хотіла навіть з найтоншими ножами пропускати через себе «бутерброди». Тож я, довго не думаючи, вирішила розібрати машинку і подивитись у чому проблема. Я тоді так засмутилася, адже у мене було замовлення на вирубку.

Коли я її розібрала, все розкрутила, то побачила що шестерня, яка рухає весь механізм «з’їлась», зубчиків з однієї сторони майже на залишилось.


Пошкоджені шестерні





Я звернулась до майстрів, які лише поміняли місцями на штирі шестерню і сказали, що треба шукати чи замовляти нові.

Тоді я почала шукати в Україні представництво Spellbinders. Після переписок з ними, вони порадили звернутись в Spellbinders в Америці і надати їм серійний номер машинки і фото зіпсованих деталей. Я написала та відправила всі фото на адресу customersupport@spellbinders.us і через 2 місяці мені прийшла чудо посилочка із запчастинами абсолютно безкоштовно.

Я довго шукала якесь відео чи хоча б фото інструкцію як замінити дані деталі і, нажаль, нічого не знайшла. На Youtube є відео від DovecraftUA як розібрати машинку: https://www.youtube.com/watch?v=Wu_hn--Nq8E, але як все зробити далі…

Тому я й вирішила поділитись цим досвідом, можливо це відео і інформація допоможе у вирішені такої ж проблеми, яка виникла у мене.



Сподіваюся відео буде корисним! Завжди Ваша Лена Рукодільник, до наступних зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар