неділю, 14 серпня 2016 р.

Дитячий альбомчик для хлопчика

Привіт усім!

Я знову дуже хочу поділитися з Вами своїм вже другим дитячим альбомом, який я зробила на Христини свого племінника. Я вже ділилась з Вами своїм першим альбом, умаю, він всім сподобався.
Для його створення пішло 2 банки клею «Універсального клею» від ФД. 40 листків з картинками для вирізання. Два набори скрап паперу та для підложки під фото, я використовувала фони роздруковані. Багато чіпборду, більшість від «ScrapBox». Всі квіти зроблені моїми руками. А також ще дуже багато декору. Загальна вага готового альбому склала 2 кг.
Тож ось, який в мене вийшов цей дитячий альбомчик для Михайлика, що складається з 8-ми розворотів, вміщує в себе більше 150 фотографій. Також є багато різних секретиків, тегів та записних карток. 
Тож, пропоную Вам переглянути та обов'язково залишити свій коментар.










































Тож, сподіваюсь, що альбомчик Вам сподобається, а я буду чекати на ваші коментарі. До наступних зустрічей. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

Немає коментарів:

Дописати коментар