пʼятницю, 2 грудня 2016 р.

Спільний новорічний проект «New Year Big Party». 3 етап

Привіт!!!

Новий СП з Фабрикою декору «New Year Big Party».

 Цього разу, я в числі «відставших», адже не встигла розмістити свої роботи в термін, але я їх обов’язково виконала і покажу вже в цьому, третьому,етапі
Тож, як завжди мене в таких моїх починаннях виручає продукція Фабрики декору, акварельний папір, моя люба машинка для вирубки Spellbinders grand calibur та ножики до неї. 

На першому етапі завданням було: «Красиві речі для домашнього декору!!!»
Можна було зробити все, що забажається, лише не прикраси для столу, тож я вирішила зробити ялинкову прикрасу у вигляді зірочки.




  

Який був вибір для творчості, але часу завжди не вистачає, то ж я вирішила зупинитись на блокноті з різнокольоровими сторінками.







На третьому етапі завданням було: «Зробити будь-який декор для новорічного столу!»
Я вирішила зробити 2 підсвічники з маленьких баночок від кави. Один підсвічник я зробила з віконечком та в світло-срібних тонах, а інший я вирішила зробити рельєфним та під метал. Та коли я все зробила, скоріше цей підсвічник буде слугувати вазочкою))) Цього разу я не буду вдаватись у подробиці, лише скажу, що усі матеріали для виконання усіх вище вказаних робіт я беру від моєї улюбленої Фабрики декору!!!
Приємного перегляду!











 Всі вироби 3-х етапів разом




На цьому все, буду чекати Ваших коментарів. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!




2 коментарі:

  1. Чудесная работа! Спасибо от Фабрики Декору за участие!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудові, сніжні і душевні новорічні роботи! Дякую, що надихаєтесь з Фабрикою Декору!

    ВідповістиВидалити