неділю, 11 грудня 2016 р.

Четвертий етап Новорічного СП від Фабрики декору «New Year Big Party»

Привіт усім!

На 4-му етапі СП від Фабрики декору «New Year Big Party» необхідно створити листівки/теги або упаковку/коробочку для подарунків! А також додати в пост з роботою для 4-го етапу всі роботи, зроблені в рамках нашого СП!


Тож для цього етапу я спочатку вирішила зробити листівку-тег (який я потім розіграю як подарунок на МК, яки буду проводити в рамках новорічних свят у моєму місті). Та в процесі роботи в мене закінчився малярний скоч))) Тож, навіщо пропадати бобіні від скочу, тай зробила я ще маленьку шкатулочку.
Фон для листівки зробила з гофра картону який підфарбувала за допомогою «Ґессо» та білої «Текстурної пасти». Після висихання я по низу листівочки я додала 2 мережива. За допомогою машинки для вирубки, вирізала основу для шейкера та для того щоб він був весь такий як основа, прийшлось вирізати біля 10 однакових рамочок, які потім склеїла між собою. Таким чином, у мене вийшов глибокий шейкер, в я кий додала елементи з наборів для декорування № 30 та № 29  від ФД. Також я вирізала зайчика, ялинку та напис з колекції «Smile of winter». А ще я додала сніговичка з тогорічних замовлень від ФД. На ялиночку я додала прозорого глітеру за допомогою «Рідкого скочу». Також для декору я робила ягідко з памороззю за допомогою клею «Глосі ефект» та деко топінгом «Кришталевий» міні. Зібрала всю композицію за допомогою «Універсального клею» (ФД) і повного завершення додала «Штучний сніг» і все листівка готова!





Тепер, розповім. Які матеріали я використала для роботи над шкатулочкою. Я вирішила зробити її м’якенькою тому обклеїла бобину синдипоном та обтягнула тканиною. З кришечкою та дном зробила те ж саме. Серединку я вирішила взяти з колекції «Botanica winter». Потім на кришечку та по периметру додала мережива за допомогою клею-пістолету. Для декору я зробила одну найбільшу квітку та залишила її білою. А також ще 4 менші які пофарбувала у рожевий колір. А також додала вирубку, яку також не фарбувала. Ну що ж, гарного всім перегляду.









Також роботи з попередніх етапів СП:  






Галерея грудня 

Ось такі в мене вийшли вироби для СП від Фабрики декору «New Year Big Party». Сподіваюся, що ДК ФД оцінить мою роботу. До наступних зустрічей. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

2 коментарі:

  1. Замечательные зимние работы!
    Спасибо, Лена, что поделилась своим талантом в Галерее Фабрики Декора.

    ВідповістиВидалити
  2. Столько всего интересного! Спасибо за участие в Галерее Фабрики декору!

    ВідповістиВидалити