понеділок, 7 березня 2016 р.

Теги-листівки на 8 березня!

Привіт!

У цій публікації я хочу розповісти як саме я робила теги-листівки на 8 березня! Це для мене буде дебют МК в скрапі!



            Раніше я робила пости-МК по пошиттю одягу та виготовленню прикрас, але скрап-МК я ще не робила, у зв'язку з тим, що я ще початківець. Тому я буду дуже вдячна, якщо Ви мені напишете, які я можливо допустила помилки. Тож давайте приступимо до мого першого МК.

           1. Я взяла гофрокартон, вирізала з нього 2 форми тегу шириною 9 см та висотою 18 см. Одну - з вертикальними полосками гофри, а іншу - з горизонтальними. Надірвавши зверху та знизу на обох тегах верхній шар крафт-паперу, за допомогою грунту від Фабрики декору (ФД), заґрунтувала поверхню листа. Після висихання, взявши саморобний  трафарет, текстурною пастою, також від ФД, зробила об'ємний рельєф.















































































2. Далі взяла фоновий штамп від Prima Almanac Cling Stamps "текст", зробила відтиск в різних місцях, де буде його видно!


























3. Для збільшення об'єму додала сизаль і тепер з залишків чарівного скрап-паперу від Фабрики декору "Shabby Dreams", 30 х 30 см, зробила полосочки, які зібрала в композицію і приклеїла її підкладку, щоб підняти їх вище.
  


4. Тепер підібравши мереживо, підклеїла його внизу тега, під композицією.




5. Далі вибрала напис "З 8 Березня" на кальці, підклеїла його на підкладку та припідняла його, для повітряності.




6. Тепер найцікавіше - підбір квітів, листочків, шнурочків та приміряла їх на тезі,  після чого приклеїла за допомогою гарячого клею.





 7. І от, як все вийшло:



8. Для кращого вигляду та завершеності роботи, так як це тег, за допомогою дироколу та встановнику люверсів, зробила дирочки та зав'язала шнур бічевку.




Ну от і все, ось які дві листівки-теги в мене вийшли.









Для роботи я використовувала такі матеріали та інструменти:


 







           Дякую за увагу! Буду з нетерпінням чекати ваших коментарів! 

Завжди ваша, Лена Рукодільник.


Немає коментарів:

Дописати коментар