неділю, 20 березня 2016 р.

Чоловіча листівка-конверт на День народження

Привіт!
     Хочу поділитись з Вами своїм новим виробом - чоловіча листівка-конверт на День народження.
     Для виготовлення даної лстівки конверту я використала скрап-папір формату А4. Сам конферт має розмір 12х19 см. Для декору я хотіла використати чіпборд шестерні, але нажаль, його я не знайла, тому, я знайшла гарний якісний малюнок шестернів в інтернеті, роздрукувала його та вирізала за допомогою манікюрних ножиць. Також вирізала 2 гарних ретро машини та спідометри. Для об'єму я використала клеми зі старого радіоприймача, деталі з модему та лампочку від дуже старої новорічної герлянди.
     Тож ось яка вийшла листівка!

Дякую Вам за увагу.
 Буду дуже вдячна за Ваші коментарі!
Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

Немає коментарів:

Дописати коментар