суботу, 26 березня 2016 р.

Книга побажань на День народження

Привіт!
Знову демонструю Вам новий виріб - Книга побажань на День народження зі скринькою та декорованою ручкою!
Замовниця хотіла все в срібних кольорах, з яскравим квітами та блиском! Тож, я використала тканину срібло-сірого кольору, квіти на якій розмалювала глітером за допомогою прозорого медіуму від Фабрики декору (далі ФД).
Напис зробила штампом від Скрап-студії "З любов'ю", пігментною чорнильною подушечкою та прозорою пудрою для ембосінгу, в яку ще додала глітер.
Чіпборди цифри та рамку пофарбовала срібною металізованою акриловою фарбою, та на цифрах ще зробила ембосінг, так як і напис.
Усі квіти я зробила сама (якось додам пост з покроковим описом, як я роблю свої квіти), самі найбільші я пофарбувала за допомогою декількох спреїв від  ФД, вони вийшли досить гарними.
Скринька вийшла королівська, для її виготовлення я використала два види картону: для основного каркасу - гофр-картон, для бокових та внутрішніх стінок кришки та самої скрині - пивний картон. Все обклеїла дизайнерським картоном щільністю 200 гр./м молочного відтінку. Краї оформила срібною стрічкою та квітами. В середині дно та кришку обтягнула тією ж тканиною, що й книгу!
Для ручки використала декоративне пір'я та ті ж самі квіти.
Тож, гарного перегляду!

Дякую Вам за увагу.
 Буду дуже вдячна за Ваші коментарі!
Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

Немає коментарів:

Дописати коментар