пʼятницю, 2 вересня 2016 р.

Четвертий етап СП від Фабрики декору "Секрет відмінного літа"!

Привіт усім!

СП від Фабрики декору "Секрет відмінного літа" вже на четвертому етапі і знову новий розворот, і нова палітра.






 Цього разу ніяк не могла підібрати зі своїх наявних запасів кольори по наданій палітрі. Вирішила експериментувати, змішувати тай для фону вибрала майже всі кольори з палітри.  
Не змінними для мене залишились  біла «Текстурна паста», нанесена через трафарет «Цегляна кладка». Для своїх експериментів я обрала таку свою палітру зі своїх «нахом’ячених» запасів: спреї: «Ніжний шеббі»«Червоний мак»«Чорна ніч», аква-чорнила: «Червоний», «Марс Коричневий»«Лимонний» та «Нейтральний чорний»! Для більш ніжніших відтінків до змішаних спеїв додавала білу акрилову фарбу. Далі я використала фонові штампи, більшість від Скрап студії «З любов’ю». Край сторіночок прострочила на машинці спеціально не рівним швом.
Ось такий фон у мене вийшов:
 
Для декору я використала чіпборд від «ScrapBox» та роздруковані і вирізані малюнки квітів, цифровий штамп, який розмалювала акварельними олівцями та вирубку. 
Так як і минулого разу я збільшила кількість фото на розвороті, та зробила 2 розкладушки трішки меншого розміру як 10х15 на 5 фото на одній сторінці, так само на другій, різниця лише в розкладці.
Після того, як все підсушила феном для ембосінгу, зібрала всю композицію за допомогою «Універсального клею». От все – готово, запрошую для перегляду!
 
 
 
 
 
 




А ще я б хотіла з вами поділитись своїм щастям, я виграла цукерку GiveAway! Від Фабрики Декору що розігрувалась в блозі 11.08.2016 р.

Ось вона, моя солоденька!!!

 
Ось такий розворот в мене вийшов. Сподіваюся, що ДК ФД оцінить мою роботу. До наступних зустрічей. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!


3 коментарі:

  1. Лена, поздравляю ва с победой в конфетке! Так здорово наблюдать, как у вас получается замечательный альбомчик о лете) Спасибо вам от команды Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
  2. Лена, снова с удовольствием разглядываю вашу работу, все так же впечатляет) Спасибо, что добавляете свои работы в галерею Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити