суботу, 17 вересня 2016 р.

Моє поповнення та відвідини виставки МЕДВІН: Рукоділля та хоббі

Привіт усім!

    Нещодавно у Києві проходила неймовірна виставка МЕДВІН: Рукоділля та хоббі. Тому це була б не я, якщо б не відвідала її! І як тільки вона відкрилась я й одразу туди! Зайшовши в павільйон, я була настільки вражена тією кількістю виробників та майстрів різних видів рукоділля, що була просто в захваті. Я з великим задоволенням роздивилась багато цікавого, що представлялось на виставці. 
        Але найбільш приємним для мене була зустріч з моєю улюбленою Фабрикою Декору! 

       Багато нового, цікавого та улюбленого я розглядала на вітрині виставки. Так дещо в мене з новинок вже з'явилось! Та й не тільки новинок, але й до моїх запасів додались ще один колір аква чорнила, пудри для ембосінгу, осінні листи з додаткового випуску до колекції "Ботаніка", катки з набору "Bunny bithday party", новинка текстурна паста з резіст ефектом, деко-гель, набір фішок та чіпборду.


   Так, що виставка була неймовірною, цікавою та запам'яталась мені надовго! Але я, нажаль не потрапила на жодний майстер-клас, та я думаю, що ще будуть такі виставки, на яких я вже точно прийму участь у майстер-класах!
          Також, я ще хочу поділитись своїм новим поповненням у своїй міні колекції чіпбордів від "ScrapBox"! Це, як на мене, один з найкращих українських виробників чіпбордів, які мені дуже подобаються! Чіпборди від них завжди дуже гарні та незамінні в моїх роботи.
 



          Ну от у мене й все, до наступних зустрічей, завжди ваша, Лена Рукодільник!

Немає коментарів:

Дописати коментар