вівторок, 13 вересня 2016 р.

Книга рецептів на все життя!

Привіт усім!

Хочу поділитись з Вами своїм новим виробом – книга рецептів.

Я довго думала якою вона має бути, та зайшовши в магазин тканин, я побачила дуже цікаву тканину, вона і стала основою книги. Зробити її я вирішила на кільцях, але в кінці роботи, все змінилось, і вона стала на вощеному шнурі. В ній є 6 розділювачів, на них конвертики в яких ще по 6 карток для записів.
Що ж, розповім Вам, як і з яких матеріалів я її робила. Як я і писала вище, книга на 6 розділювачів, кожен з них відповідно до страв. Для них я взяла акварельний папір, вирізала на 0,3 см менше крафт-папір (я взяла великі крафтові конверти) та обклеїла ними аква-папір. Фон я зробила за допомогою фонових штампів та штампів листочків і бджілки. Далі я взяла теги та приклеїла їх на кожен розділювач рівномірним каскадом. Всі сторінки прострочила чорними нитками та розладила шви. На першому та останньому розділювачі я ще додатково зробила ембосінг у вигляді годинничків за допомогою пудри для ембосінгу від Фабрики Декору «Білий сні».
Для декору я використала роздруковані малюнки, чіпборди від «ScrapBox», «Scrapberry's» та Скрап студії «З любов’ю». усі чіпборди написи я зробила золотим ембосінгом, а інші – предмети – розфарбувала за допомогою спреїв «Золотий пісок» та «Шоколад з бронзою». На всіх розділювачах поставила люверси для зшивання та на тегах.

Сторіночки для книги розробила сама за допомогою Adobe Photoshop, признаюсь, це був мій перший досвід роботи в даній програмі, раніше все робила в Microsoft Word. Їх на кожен розділювач по 30 листків (60 сторінок). Загалом книжна на 120 сторінок.

На обкладинці я вирішила зробити декор з тих самих елементів, що й використовувались на розділювачах. Чіпборд курча я пофарбувала деко глазуррю «Шоколад». Додала декілька квітів та все приклеїла за допомогою «Універсального клею» від ФД.
Ось і все, бажаю гарного перегляду.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

          На цьому у мене все, буду чекати Ваших коментарів. До наступних зустрічей. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

Немає коментарів:

Дописати коментар