пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Новорічна листівка…

Привіт!

Трішки з запізненням, але я дуже хочу розповісти та показати вам Новорічну листівку, яку я виконала на замовлення!

Листівка виконана у білих тонах та дерев’яним саморобним фоном.
Тож, як завжди все починаю з чистого білосніжного листа акварельного паперу на який приклеїла смужки пивного картону різної ширини, але однакової довжини. Після висихання я пофарбувала все коричневою акриловою фарбою та після висихання натерла восковою свічкою. Далі знову нанесла шар вже білої акрилової фарби. Коли все повністю висохло (феном акрилову фарбу краще не сушити, вона закипає та втрачає блиск), за допомогою наждачного паперу зішкребла трішки верхнього шару фарби, цим придала зістарення заборчику. Потім за допомогою Клею "Glossy-эффект" від Фабрики декору я додала штучного снігу також від ФД.
Також, я зробила рамочку для фото в середину листівки з паличок для розмішування кави, їх склеїла за допомогою "Універсального клею" для кращого ефекту додала "Текстурної пасти" в стики і провела ту ж маніпуляцію, що й забором.
Для декору я використала свої саморобні квіти, нарізані смужки акварельного паперу, чіпборд, сніжинки з набору №29 від ФД, та вирізки з набору "Smile of winter", 20 Х 20 см які трішки прибілила білим , "Гессо" трішки розведеним водою, висічку з годинником. Потім для яскравості додала глітеру за допомогою Клею "Glossy-эффект".
Ну ось і все, листівочка готова, Вам приємного перегляду!












Сподіваюсь, листівка Вам сподобалась і Ви залишите свої коментарі. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

1 коментар: