пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Весняна листівка на День народження

Привіт!

Хоч зараз на дворі ще лютує зима, та в душі вже на повну буяє весна. Тому яхочу представити на Ваш розсуд весняну листівочку на День народження. До того ж, нещодавно на каналі «Фабрики декору» я побачила відео майсер-клас від Tanya Pyshchyk з саморобним фоном крейдовими спреями. Він настільки мені сподобався, що я вирішила спробувати його відтворити.

Тож, як завжди, 2 листа акварельного паперу я покрила крейдовими  спреями «Салатовий», «Сонячний», «Лаванда» та додавала декілька крапель «Білої крейди».  На один лист через трафарет нанесла «Текстурну пасту з резист-ефектом» та все висушила феном. На іншому листі я вирішила додати блиску. Так як у мене тоді ще не було пудри для ембосінгу з глітером, я його зробила сама. Змішавши у рівних пропорціях пудру «Білий сніг» та глітер «Мерехтливий білий». За допомогою спеціальної подушечки для ембосінгу, хаотично нанесла пудру на лист та запекла її. З неї зробилапідложку під основний фон та зробила вирубку листочків та завитків. Також тією ж сумішшю я покрила чіпборди. Усе зібрала за допомогою клею пістолету та "Універсального клею" від ФД. Також додала ще декілька крапель досів «Лимон» та «Смарагд».
Ну ось і все, листівочка готова, Вам приємного перегляду!









Сподіваюсь, листівка Вам сподобалась і Ви залишите свої коментарі. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

1 коментар: