пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Новорічна прикраса-шейкер…

Привіт!

Ще одна новорічна робота, про яку я також дуже хочу Вам розповісти – це новорічна прикраса-шейкер!

Для шейкера я використала скрап-папір від Фабрики декору (набір зі старіших колекцій), за допомогою машинки для вирубки, я вирізала три деталі кола – одну з віконечком та дві простих. Також вирізала плівку для віконечка. Для країв шейкера я взяла пивний картон і також вирізала його у формі кола, та приклеїла його в два шари. Усе клеїла за допомогою Клею "Glossy-эффект" від Фабрики декору.
Для наповнення шейкеру я використала паєтки бісер та деко-топінг «Кришталевий» (максі).
Декор я вибрала не складний, але яскравий. Я розфарбувала сніговичка та листя з листа для розфарбовування аква-чорнилом "Botany winter".
Шейкер готовий, Вам приємного перегляду!







Ну що ж, сподобалась шейкер вийшов веселий і Вам сподобався. Буду чекати Ваших коментарів. Завжди Ваша, Лена Рукодільник!

2 коментарі:

  1. очень красивая елочная игрушка! Спасибо за использование материалов Фабрики Декору.

    ВідповістиВидалити
  2. Оригинальная штучка) Спасибо за использование материалов Фабрики Декору.

    ВідповістиВидалити