четвер, 7 квітня 2016 р.

Набір в Дизайн команду скрап-студії «З Любов`ю»

Привіт!
      
Мене звуть Олена (псевдонім Рукодільнік), я займаюся скрапом всього рік, але вже встигла багато чому навчиться. Я роблю книги побажань, листівки, альбоми та багато іншого... Мій шлях до скрапу пройшов через пошиття одягу, виготовлення авторських прикрас, а вже після – скрапбукінг.
Я дуже старанна і педантична в роботі, одну листівку можу робити або 3 години або 3 дні. Люблю складності і люблю їх долати! Я не боюся братися за складні завдання, так що, я (якщо потраплю до Вас в ДК) буду дуже старатися!
Хоч я не ще вважаю себе професіоналом у скрапі, я ніколи не перестаю удосконалюватись в цьому напрямку.
За професією я менеджер зі збуту, економіст, але в душі я художник.
Штампи – це один з моїх улюблених інструментів! Я вже маю їх досить багато, майже всі придбані в скрап-студії «З Любов`ю». 
Ще я дуже люблю робити паперові квіти, майже в усіх своїх роботах я використовую квіти зроблені власноруч. 
Свій блог я почала вести зовсім недавно, є сторінка в ВК: https://vk.com/rukodilnik, але вона теж ще зовсім молоденька!
Я живу в Україні, в маленькому містечку Кам'янець-Подільський!
Ось декілька моїх робіт:

Теги-листівки на 8 березня! (мій перший майстер-клас)




Чоловіча листівка-конверт на День народження

 


Конвертик на Хрестини для хлопчика




Листівка на День народження




Валентинка




Дитячий фотоальбом





Буду дуже рада стати одною з учасниць у Вас в ДК!
Завжди ваша, Лена Рукодільник.

Немає коментарів:

Дописати коментар